Pâlnia de vânzări

În primul rând, trimiteți conținut gratuit clientului, apoi, dacă acesta l-a vizualizat, apoi o ofertă de cumpărare, iar dacă nu a văzut-o, atunci alt conținut cu alt titlu este un simplu început pentru pâlnie. O pâlnie cu drepturi depline conține câteva zeci de condiții și se face în GetCourse fără un programator.

Automatizarea call-center

Ce să-i spuneți clientului, peste cât timp să reveniți în cazul unui apel pierdut, amânați comunicarea cu clientul cu o oră, trimiteți o scrisoare/SMS conform șablonului la următoarea tranziție prin starea comenzii - toate acestea pot fi configurat în timpul procesării comenzii cu mouse-ul și fără IT-specialist.

Plăți recurente

Pentru anumite produse, configurați reînnoirea automată cu debitarea automată a banilor de pe card după o perioadă determinată, după notificarea clientului prin scrisoare sau apel de la manager - și acest lucru se poate face și ca proces.

Analiza pâlniilor de vânzări

Crearea procesului

Test și lansarea

Link către acest loc din pagină: #1